Awesome, hypothetical high-five

GRYM träning, i positiv benämning.
Först en timmes utomhuslöpning, med inslag
av intervaller i backe. Jocce och jag tog dessutom
extralöpet för att jag "lämnat" träningsshorts+t-thirt hemma.
Dock kom vi inte in i huset så Tina offrade sig med kläder.
Efter löpet blev det 1,5 timmes innebandy. Kändes som en
riktigt bra träningskväll! Vissa dagar bara är det. Desvärre har
mina ovanor med att råka ta andras grejer följt med mig från
tiden i IBK. Anna Asplund: Haha, ovanligt att det var Marri. En
riktig kleptoman!"

   
Blir att biffa till sig lite på gymmet imorrn med några bruds. 
Så ska sluta mysa i soffan och troligtvis sova lite. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0