enkommafem

Vet inte om jag ska skratta? Får hålla andan i en dag till.

Inte den bästa dagen idag, då sömnproblem hindrade mig från att sova inatt. måste ha somnat in någon gång efter fyra imorse, uppstigning kl åtta för redovisning... Stadsrundan med Amanda blev mycket kortvarig då sängen kallade. Men somnade jag? Nä just ja, jag låg vaken i sängen från två till fem. Ett sms talade för att Amanda inte heller lyckats få sig någon sömn.. Låg till slut och läste i "Från förhandling till avtal" inför kommande tenta. Otroligt trevligt!
Ajja, hursomhelst träning idag, jag är taggad till tusen trots sömnbrist. Bara att köra på i alla fall! Lite koffein och mängder av energi i form av pasta ska nog funka!

 
På bussresan hade jag inte problem med sömnen...
Puss Marris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0