Remember me

Ja, så heter filmen med hottien Robert Pattinson som är bioaktuell för tillfället. Blev att på impuls se den med födelsedagsbarnet Tune igår kväll. På slutet var jag nära att börja storböla, men lyckades hålla mig! Rekommenderar den starkt. Gårdagen innehöll träningsmässigt ett löppass ute i kylan, unnade mig ett varmt bad.

Nu idag väcktes jag kl 08.00 av att grannkillen dunkade musik på högsta volym. Jag blir så less. Först klagar han på att en hund skäller 22-23 EN gång, medan han gång på gång dunkar musik om nätterna och tidiga mornar. Payback's a bitch säger jag bara.. Blev hursomhelst ett simpass från 09-10, nu sitter vi hemma hos mig och har precis käkat mat. 12-15 har vi bokat rum på skolan, efter det blir det att tvätta för mig! Kvällen avslutas med innebandyträning. Hurtig dag!

Syndigt snygg... Sen att han är musiker gör ju inte saken sämre?

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GERTRUD PÅ NAMNSDAGEN! ;) MEN FAN. Du måste ge igen. Skriv ett anonymt brev. Det ska fanimej inte vara sådär jävla orättvist. Stackars Sotis som fick skäll.. Skriv på bloggen hur det går för er i grannfejden..

2010-03-17 @ 12:06:13
URL: http://lillamias.blogg.se/
Postat av: Sverrekatharina

Congratulations on a job well done. Thanks

2012-06-18 @ 09:47:06
URL: http://sverrekatharina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0