Träning ger färdighet

Denna onsdagskväll är jag alldeles slut i kroppen. Körde ett gympass även idag med Jocce, vi fortsatte tortera våra ben och avslutade med specialar magträningen. Efter en 45 min i gymmet blev det att köra lite innebandy 1,5 timme. Nu är mina ben så tunga, träningsvärk i armarna och allmänt trött. Blev ingen powernap efter skolan.

Imorgon är det skola 09-12, sedan kommer pappa på besök, han ska slanga ur all diesel ur stackars forden. Sedan blir det antingen a) hinna köra ett gympass eller b) åka direkt med pappa mot Sävast. Allt beror på hur stressad han är och hur mör min kropp är. Det viktigaste är hursomhelst att köpa med ICAs sour cream chips från ICA Maxi! Boden har helt slut på dem påsarna, skam! Nä nu ska jag sova så jag är någorlunda pigg på skolan imorgon : )

Amanda lekte hurtbulle och jag var mestadels.. ja : )

Kommentarer
Postat av: Piia

jo ben var 50% vorsteh och 50% samojed. :) det var därför han var lite fluffigare än vorsteh annars brukar vara. Tänk att man kan sakna en hund så mycket... fortfarande efter alla dessa år. :(

2010-04-01 @ 09:33:09
URL: http://piiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0