"Pappa blå"

Amanda och jag kör bil på väg till Kvantum för chips till desperates (ovanligt)
Framför oss kör en polisbil efter en 740 svart volvo, med sirenerna igång.
Båda bilarna svänger in på kvantumparkeringen och polisen kliver ut för
att prata med killarna.
Jag: åh, vi sitter kvar i bilen och kollar, spännande! Jag ääälskar sånt här!
Amanda: ja, klart! Vi måste ju ändå äta upp våra äpplen.
Jag: hehe-heheheee. (skadeglädje hånfullt garv)
Amanda: Har du med dig körkort eller leg?
(.......................) Tystnad. Min blick säger mer på 0,4 sek.
Amanda: VI STICK! och vi skyndar oss in på kvantum.

Sen stötte vi på Pappa blå som jag råkade säga en gång till under kvällen.
Jag hade tur som blev varnad av mina trevliga medtrafikanter ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0