1 advent

Det känns som att precis alla festade igår förutom jag. Min granne hade i vanlig ordning fetfest med basen på högsta. Så högt att mina tavlor som jag inte har på väggen höll på att flyga ner. Dock slutade hela kalaset med att polisbilar och ambulans fick avsluta festen för att misshandel ägt rum. Tragiskt. Missöde #2 är att temperaturen i min lägenhet är +16 och hela +8 grader nere i hallen. Vi ringde felanmälan igår men det har inte hjälpt så hjälp är på väg igen. Inte konstigt man blir sjuk i denna lägenhet. Vi har legat och fryst oss genom natten så att säga!

Idag kl 16.00 är det dags för match mot Iksu ungdom. Jag ska testa kroppen. Har lik förbannat legat och hostat hela natten.. LESS. Men hursomhelst; på planen eller peppandes på bänken så ska vi ta 3 poäng idag :)

Johanna till vänster och frusterade jag till höger ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0