Lista topp 10

Eftersom att jag idag inte mår på topp med en förkylning med hosta på det, har jag matchat det med att sitta och kolla igenom dem fulaste minerna man lyckats med på kort. Enjoy!

10.                                                               9.                                 8.                                

        
 
7.                                                                    6.                                 5.
                 
 
4.                                                                     3.                                  2.
                 
                                      
1. VINNARE

Så där ja. Nu ska jag önska mig själv krya på dig och kurera.
/Marris

Kommentarer
Postat av: elin

krya på dig guuummsan :)!

2010-11-22 @ 16:07:54
URL: http://finest.se/baelin
Postat av: Anonym

hahahah 2an borde vunnit ! :P

2010-11-29 @ 11:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0