God bless you sister!

Fredagskvällen var intressant med förfest hos Linda, för er som inte förstod att hon var Leo. Idol, kisspauser (vissa med fler pauser än andra) George Bushington, flensost och utgång på All Star. Om blickar hade kunnat döda hade jag och AJ inte vart vid livet idag då vi gastade "Luuuuleeeeåå sha la la la la" över folkmassorna inne på All Star.

Lördagen fick Umeå stå för, då jag körde raka vägen till Krikko och Fredriks lya. Där bjöds det på tacos innan vi började fixa outfiterna för kvällen. Förfesten bestod av korridorsfest på Fysikgränd, där välkända ansikten som Theresia och Evelina sågs. Johanna, Patrick och Sybille joinade oss senare! Väldigt kul förfest som följdes av utgång på Corona.

Söndagen bjöd på walk of shame á la nunna. Nästan full mundering iaf, haha! Nä men det var en härlig söndagsmorgon, solen sken oskuldsfullt bakom molnen och jag kunde höra kyrkklockorna slå på avstånd. Amen I say! Hann hursomhelst gå vilse men Krikko räddade mig via telefonkontakt.

16.00 befann jag mig i Gammlia med Johanna, Patrick och Sybille för Dalen-Caperio Täby. Spännnande match om något! Lyxades dessutom till med fondue efter matchen! :-)



Härlig helg med härliga människor.
Det tackar vi för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0