Jag är ett måndagsbarn

Eller? Denna måndag har då börjat med att avsluta hemtentamenskrivandet. Men nu är det klart! Jag impulsade ju igår kväll, efter att fått veta att vi är träningslediga måndag, till Umeå! Det blev direkt Donken med Jue, Enlund och Nypan och annat mys. Jag lyckades lura dem alla att sponsra donken den sena söndagskvällen ;-)

Helgen förövrigt: Två matcher = 6 poäng. Grymt härligt brudar! Och visst känns vinsten speciellt idag, som en 80-åring i kroppen. Jag tar förresten tillbaka det, 80-åringar är fräscha och pigga jämfört med hur jag känner mig. Men för så här härliga vinster känner jag mig mer än gärna som en 100+ i kroppen varje måndag!

Förresten, minns ni mitt gigantiska diskberg? Det diskberget jag utmanade Johanna i och vann med ponnylänger. Ja, nu måste jag tyvärr (?) ge förstaplatsen till Johanna. SÅ om ni undrar vad jag gör tills JOhanna kommer hem från jobbet så låter jag bilden nedan tala!

Notera att endast hälften av disken rymdes för diskrond #1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0