kafferep

Sebbe & Wolls stod som värdar denna kyliga och blåsiga fredagseftermiddag. Mysigt att bara sitta inne i värmen och prata på och klunka kaffe :) Fint hade ni det i er boning, 5 av 5!

Efter det kom jag hem till ett uppdukat middagsbord med Tacos, mums! Åt i en timme och på det en rejäl matkoma vilket resulterade i massa skrattande med Sanna och Martin. Den röda boken ska göras!

För övrigt försökte jag återuppta mina kreativa sidor från förr inom syslöjd! Skulle sy mina gardiner till lägenheten och sy in två klänningar. Svordomarna ekade mellan väggarna här på Prinsgatan varje gång tråden hoppade ur nålen. Fem år sedan jag satt vid symaskinen -dags att ta fram den oftare för att slippa aggressionsutbrotten?

"predikan" på en av Thores fester. Haha :) Finns så roliga
gamla bilder på den här stationära datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0