måndagskvalitet

Efter en fartfylld helg i Uppsala med laget har måndagen varit lugnet själv.
Dagens höjdpunkt var att mysa ner i soffan, bänka sig framför Tv4 sport med
Storvretahalsduken på och en hämtpizza framför sig. Lite kvalitetstid med mig
själv helt enkelt! Surt att Storvreta förlorade, förluster från Uppsala har vi fått
nog av.

Har dessutom höstmysat till det lite i lägenheten. Efter en väldig snabbrunda
på Ikea med Anki och Alle fick jag äntligen köpa hem mina efterlängtade
ljusstakar. Blev även lite blockljus, vaniljljus och lila badrumshandukar!

För övrigt en kul helg med bussresa, hotellvistelse, tårar till bussfilmer,
skratt och såklart innebandy.




Slutligen några av många citat från helgen:

(Diskussion om pedofilbilar från barndomen)
Elin: Det fanns en orange saab som åkte runt på våra kvarter.
Lunkan: Vi hade en vit bil.
Heeela hallen: HAHAH.
Då vet man att Lunkan åkte runt och lura små barn i en vit bil. Haha!

"var lite elaka med varann"
-Varför?
"Jag tror man mår bra av det"
Peder B.

Telefonsamtal mellan pappa & mig:
Jag: Ett av målen dem gjorde var på frislag. Svår att ta. Hon bara prickskiter in den.
Tystnad.
Anki och jag: HAHAHA.
Pappa: ...

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHAHA vilka citat! :)

2010-10-26 @ 20:17:55
Postat av: Ovebeatrice

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-03-12 @ 10:42:20
URL: http://ovebeatrice.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0