Lucia

Jobb 8.15-16.00 idag. Sedan rullar jag mot Boden med Pappa för att sova där en natt. Jag och Veronica ska nämligen slå våra kloka hjärnor ihop och klura ut lekar/tävlingar till Reunionfesten som ska hållas senare i december. Medan jag lever loppan i Boden passar Alle på att ta en tur ner till Skellefteå, bl.a. för att delta i lussefirande och lämna/hämta gods hos Amanda. (Jag provande förresten Vila-klänningen igår till pumpsen och gudars nog var den fin Ammis! Hehe).

Nu sitter jag och drömmer mig bort på Apollos hemsida. Lite Egypten hade inte suttit fel mot sommaren. Sen att gymmet har fitnesscenter är ju ett stort plus.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åååh say no more. Vill inte vara med dig på nyårs längre. Hehe=)

2011-12-13 @ 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0