18 januari 2011

är en otacksam dag, framför allt.

1. Man får inte komplettera hemtentan, utan måste göra en ny i sal.
2. När jag frågar vad tentan kommer att behandla för avsnitt får jag
tillbaka som svar: Hela boken. Boken är helt på engelska och på ca 500 sidor.
3. Nån astronom har fått för sig att ändra i våra stjärntecken. Så ja, jag är
tydligen en ormbärare och ingen skytt. Glöm!
4. Rubban blev av med båda sina jobb på samma dag. Inte okej nånstans!
5. Avslutningsvis snackar Wikegård massa skit.
Tredje inlägget på samma dag. Fast jag har fått höra att jag skriver bäst då jag är arg. Tur att kvällen ser ut att vända; bjuden på gomat och snart hockey till gurka, morötter, chips och dip! Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0