business to business mässa

Gårdagen bestod av jobb 8-17. Träningen 18.30-20.00 minns jag knappt något av, allt är en dimma. Hann inte hem efter jobbet så middagen bestod av ett äppe och två frusna bananer. Jag orkade inte ta i och visste knappt var jag var. Dagen idag har också inneburit jobb på Scandic. Vi hann även se en hel föreläsning, mycket intressant! Föreläsningarna har i stora drag handlat om försäljning, tillväxt, ekonomi och företagande i stort sett.
Ikväll blir det träning som vanligt, sista innan helgens dubbelmöten. Tagg då jag idag har mat i magen!

Namnskyltar inför kvällens träning. Lena Stålbröst, Ann Al och Sten Hård kommer bland annat närvara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0