Carpe Diem

Idag fångade jag dagen på alla sätt och vis. En riktigt härlig söndag som innehöll lika mycket som en hel månad i Johannas agenda (ja, Johanna har en agenda och inte kalender).

  • Tvättade flera maskiner direkt på morgonen!
  • Meteorologerna höll sitt löfte och solen bjöd mig och Alexander till stranden.
  • Jag och Johanna tog oss och våra klackar på ett stadsstros i Luleå.
  • Intervallträning med Amanda och sedan Helex för styrke med Amanda och Jennie.

Dock lämnade jag idag av "olyckshändelse" mitt bankkort i en parkeringsautomat. Efter ett samtal till Nordeas spärrservice fick Johanna (som inte heller har ett bankkort sedan hon glömde hela plånboken på flyget) bjuda på lyxkaffe med lite kontanter hon hade på sig. Extremt klantigt att "lämna" sitt bankkort i en parkeringsautomat eller förstklassig rutin? Den som lever får se ;-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0