Hurtebullar!

Idag har jag och Amanda varit hurtebullar! Dagen började 08.30 här på Furugatan, med en kaffekopp som bränsle och en rapport att sätta tänderna i riktigt ordentligt. Vi pluggade till strax innan fyra och däremellan hann vi, förutom att plugga, med en lunchbuffé på Picasso, dricka mer kaffe och skratta åt dåliga reklamer och fula låtar. Känns som att rapporten går åt rätt håll!

Efter middagen tog jag en kortare löptur men i mycket högre tempo och med en mördarbacke inblandad. Var nöjd med klockningen och blodsmaken, hehe. Nu ikväll, förutom hockeyn, har jag omstrukturerat i flyttlådor och kastat lite mer onödiga grejer. Ska sätta Alle i arbete i helgen med nerpackandet!

På tal om helgen tror jag att den blir grym :-) I morgon blir det troligtvis bio kring 21, Sverigepremiär av Arthur (Russel Brand). Lördag kommer bjuda på tjejmiddag och sedan vidare för schlagerkväll som Lollo peppat igång. Glitter och glamour är dresscoden! Blir nog väldigt bra detta!

Nä nu ska jag fortsätta se hockeyn och försöka städa undan lite till. Puss Marris


Det hemska är att den är så hemskt dålig. Det som är ännu hemskare är att jag ser mig själv framför mig, en festkväll i Juni, gastandes till folket medan jag dj:ar: den här låten är så jäävla skön! Snyft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0