11-11-11

Det sägs att ovanliga datum som dagens är en högenergidag. Vissa tror att välgång och lycka kommer att inträffa idag. Bara att vänta och se! Igår införskaffa jag mig ytterligare lite egoboost för en billig peng. Fick för mig att prova apotekets egna kosmetika -foundation och concealer. Hittills känner jag mig nöjd! Kvällen bjöd på ett Helexmöte med laget om ett kommande avtal med dem. Jag funderar nu skarpt på att köpa mig ett gymkort hos dem enligt avtal! Sanna har ett på Step in, Rebban har ett på Helex och Sandra funderar på att skaffa ett.


Efter jobbet idag ska jag och Moa hålla i Sunderbyns småflickors träning kl 15.30-17.00, kul! Tråkigt är att båda vi är sjuka, men vi får göra det bästa av situationen. Sedan ser kvällen ut att bjuda på idolhäng. Ha en fin fredag ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0