Nya snabba



Dessa ska få följa med på några löpturer är tanken! Fyndade dem på Intersport för 699 spänn. Min sommar har främst bestått av styrketräning så lika bra att ta tag i konditionsträningen också!
 
För övrigt har jag bokat tågbiljetter till Umeå inför Scandic Cup 4-6 september. Mamma och pappa kommer vara där och jag och Rubban kommer att dela ett dubbelrum. Massa innebandymatcher och bra sällskap! Jag kommer att mellanlanda i Hudik både på ditvägen och tillbakavägen. Då ska jag bland annat passa på att sy mina kuddfodral (perfekt att Marcus mamma har en symaskin) :-)

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Snygga! Och vilket kap.

2015-08-27 @ 14:36:52
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0