DM och förkylning

Att spela 5 matcher med förkylning i kroppen var inte mitt smartaste drag. Vaknade under natten mot söndag genomblöt i svett och ett tryck över mellangärdet. Sen att jag sov kasst för att jag var övertygad om att hotellet badade i spöken gjorde inte saken bättre. Katrin sov dock som en klubbad säl, haha. Helgens matcher resulterade i alla fall i att jag legat hemma både måndag och idag. Kroppen är mörbultad och jag har ett ständigt tryck över mellangärdet och det gör ont vid in-och-utandning. Tanken var att jag skulle till skolan idag men blev att plugga och skriva på gruppuppgiften från sängen istället. Nu vill jag bara bli frisk💪🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0